22 תשובות
כל החיים המספר היה על אפס. אבל עכשיו 1.
לעולם לא מאוחר מידי כנראה.
לעולם לא מאוחר מידי כנראה.
תאמת שכולם ( (כל השכבה שלי)) ומעבר
0.
כבר לא כזה בודד :)
כבר לא כזה בודד :)
יש לי חברה אחד שהיא בסט ורק עליה סומכת והשאר פשוט חברות שלי
8 חברים צבועים 0 חברים אמתיים גם אני בדד
0.
6 :) מאז שעברתי לחטיבה המצב השתפר
2 לא אמיתיים
0 אמיתיים
0 אמיתיים
3 אמיתיים.
4-5 לא אמיתיים
4-5 לא אמיתיים
3 חברות אמיתיות
אין לי חבר/ה אמיתי
כולם צבועים
כולם צבועים
בנתיים אחת
אנונימית
עדיף חבר אחד אמיתי, מאשר 1000 צבועים.
אין לי
2-3
אחת שאני לא בטוחה לגביה.. שהיא לא נרשמה פה
שתי בנות שאני סומכת עליהן בעיניים עצומות
ואחת שאני בודקת אם אפשר לסמוך עליה
אחת שאני לא בטוחה לגביה.. שהיא לא נרשמה פה
שתי בנות שאני סומכת עליהן בעיניים עצומות
ואחת שאני בודקת אם אפשר לסמוך עליה
3 צבועים
2 חצי אמיתיים
2 חצי אמיתיים
באותו הנושא: