57 תשובות
אני לא בטוחה שיש לי
התיאוריה שלי:
אין דבר כזה חברים אמיתיים:)
יש לי 2 חברים הכי טובים! חברה וידיד, אני הכי אוהבת אותם בעולם (;
3-4.. שתיים מהן באמת אמיתיות.. השאר אני לא באמת בטוחה.
-:)-
הרבה.
תיהיה נחמד אליהם הם יהיו אליך בחזרה.
נקודה •
4 פחות או יותר
0
קוטג׳
כל החברות והידידים שלי חברים באמת טובים ואמיתיים..
אפס. כלום. אף אחד.
אבל בשנה הבאה אני מתחילה תיכון ואני אהיה בכיתת מחוננים, אני מקווה שהילדות שם יתאימו לי יותר... d:
משהו כמו 20 ממש טובות אבל הכי טובות יש לי רק 2:-)
2
אנונימי
אחת.. והיא באמת חברה אמיתית! כמו אחות..
0
אנונימית בודדה
יש לי חברה אחת הכי טובה!?
אבל יש חוץ ממנה הרבה חברות אמיתיות אבל לא כמוה..:)
יש לי חברות...
אבל הן לא אמיתיות.. \=
1
אנונימית
יש לי הרבה חברות- אבל רק אחת באמת טובה
חבר לא אמיתי זה לא חבר..
עצוב לי באמצ עצוב לראות את התגובות האלה
תפתחו את העיניים שלכם..
אין דבר כזה יותר משתיים!
אנונימי
לאחת התגובות כאן - זה לא קשור לאם תתייחס יפה הם יתייחסו גם. זה קשור לעד כמה הבנדאם נאמן לך וכמה הוא מוכן לעשות למענך בתור חברה. למרבה הצער רוב האנשים, לפחות מי שאני הכרתי, הם צבועים. קשה מאוד למצוא אנשים שראויים להיקרא "חברים".
אי אפשר לךסמוך היום על אפחד.. אז ככה שאין לי:)
חבר לא אמיתי יכול להיות חבר סתם לצחוקים ולכייף.. וזה אפשרי, יש לי כאלה...
יפה. אני עושה הרבה לחברות שלי וגם הם בחזרה
יחס גורר יחס..
לא תמיד זה קשור. אני חברה ממש טובה, גם לכאלה שממש לא נחמדים אלי וגם לחברות אני תמיד מקשיבה ותמיד חברה טובה לא משנה מה, ואף פעם אני לא מקבלת את היחס הזה בחזרה..
טוב אז לט יודעת
במקרה שלי זה לא ככה.
האיש הכי אמיתי והכי אמין זה ה'
אנונימי
ה' זה לא איש...
אנונימי
זה לא קשור יחס גורר יחס, היו לי חברות שהייתי נותנת להם את הנשמה שלי והם החזירו לי חרא בפרצוף, לפי דעתי אין הרבה אנשים שהם באמת חברים טובים.
אנונימי
זה שמעלי ממש צודק.. פשוט קשה למצוא חברים אמיתיים.
אי אפשר לסמוך על אף אחד היום רק על עצמך..
אנונימי
חבל
אני מאחלת לכל מי שרשם שאין לו שיהיה לו (:
מסכימה איתכם שחברים טובים קשה מאוד למצוא,
והיו חברות שנתתי להן הכל באמת וויתרתי על מלא דברים והן החזירו לי כאפה בסופו של דבר...
אבל יש אנשים טובים וחברים טובים אפשר למצוא! זה לא נכון שאי אפשר לדעתי... וכן, יש אנשים שאתה לא הכי סומך עליהם אבל הם מצחיקים וכיפיים... אז שיחות נפש אולי לא תעשו איתם, אבל לבלות איתם? למה לא?
מה אני צריכה להיות לייד אדם צבוע? אני לא מתכוונת שצריך לריב איתו או לא לדבר איתו, אבל למה שאני אחייה איתו בשקרים כל הזמן רק כי הוא צבוע? עדיף בלי זה.
ואו, המון.
אבל הכי הכי שיש מתוכם,
זה ארבעה ידידים, הידידים הכי טובים שאפשר לבקש,
ושלוש חברות (;
אחת. ואין עליה בעולם!
אני חושבת ש3 חברים באמת באמת באמת טובים, ועוד מלא שממש כיף לי לבלות איתם וכו' אבל אני יודעת שהם לא חברים אמיתיים, כלומר שהם לא יקריבו בשבילי
אנונימית.
כן.. בלי עין הרע
יש לי כמה חברות אפשר לאמר שהרבה אבל אני לא מספרת להן דברים שאני לא רוצה שהם יפיצו כבר למדתי מזה לקח. בטיול שנתי המורה אמרה להביא תחבושת אם מישהי פתאום תקבל כאלו מישהי שעדין בחיים לא היה לה אז הבאתי למתר ביטחון וחברה ראתה אז אמרה לי אה הבנתי כמו שהיא אמרה ואז היא אמרה לחברה שלי והיא חושבת שקיבלתי והחברה בכלל לא מתביישת אני לא בטוחה שהיא חושבת שאני בטוחה שזאת היא...
אנונימי
יש לי הרבה חברים אבל אף אחד מהם לא באמת אמיתי, יש כאלה שאני חושבת שדווקא כן,
ואז אני נזכרת בכל החרא שאכלתי מהם ומעדיפה לא לומר וזהו: ).
3 חברות הכי טובות, חברה אמיתית רק אחת (:
מלא, כי הן דוסיות. אצל הדוסיות יש מלא אמיתיות.
וואי אחותי טוב שנזכרת.. זה מלפני 100 שנה חיימשלי