5 תשובות
מסכימה שהמקרה הספציפי הזה באמת מבייש אבל אני לא יכולה לעלות בדעתי שילדיי לא יתגייסו
אנונימית
מי יודע אם יהיה צהל עד שתלדי ילדים
שואל השאלה:
אז אני כן יכולה לעלות בדעתי, מצטערת אני לא אשלח את הילד שלי להגן על המדינה ולהקריב את חיו ואז המדינה תדפוק לו סכין מאחורה... להקיא פשוט.
אנונימית
אנונימי - תרגע. גם הג'ובניקים תורמים המון למדינה ולמערכת הצבאית! המון!
אנונימית
באותו הנושא: