5 תשובות
לא רק את
מסכימה שהמקרה הספציפי הזה באמת מבייש אבל אני לא יכולה לעלות בדעתי שילדיי לא יתגייסו
אנונימית
מי יודע אם יהיה צהל עד שתלדי ילדים
שואל השאלה:
אז אני כן יכולה לעלות בדעתי, מצטערת אני לא אשלח את הילד שלי להגן על המדינה ולהקריב את חיו ואז המדינה תדפוק לו סכין מאחורה... להקיא פשוט.
אז אני כן יכולה לעלות בדעתי, מצטערת אני לא אשלח את הילד שלי להגן על המדינה ולהקריב את חיו ואז המדינה תדפוק לו סכין מאחורה... להקיא פשוט.
אנונימית
אנונימי - תרגע. גם הג'ובניקים תורמים המון למדינה ולמערכת הצבאית! המון!
אנונימית
באותו הנושא: