9 תשובות
אנונימי מה אתה אומר זה סתם חרטא זה לא נכון..
זה גם הקטע שאני לא אוהב אצל אפוקליפסה אבל הם השתנו מאז לפחות בשירים שלהם.. אני מכיר את אודימן במקרה.. ובאמת שהם כבר לא אלה של פעם..
זה גם הקטע שאני לא אוהב אצל אפוקליפסה אבל הם השתנו מאז לפחות בשירים שלהם.. אני מכיר את אודימן במקרה.. ובאמת שהם כבר לא אלה של פעם..
אין לי אם זה בעיה.. אבל לפעמים יוצא להם יותר מדיי קטע ערס כזה למרות שהם לא כאלה..
אני מדבר על פעם מאז הם החליפו סגנון
אני מדבר על פעם מאז הם החליפו סגנון
לצאת מזה קשה יותר מלאלף פילים
אל תתפוס גובה כי יש מלשין שיפיל אותך
אנונימי
היום כל דבר אצלנו אירוני כאן אבא שלי אהב את הים בסוף מת מסרטן
איזה קשר יש לך לאודימן? אתה יודע הוא עכשיו עזב את הלהקה
"מעדיף לצחוק לפסיכיאטר מאשר לבכות לפסיכולוג"
עדיף אמת שתזיל דמעה משקר שיפיק חיוך.
מחשבות כמו אסירים שנים כלואות בתוך תאים
באותו הנושא: