5 תשובות
hollywood undead- the diary
green day- 21 guns
green day- 21 guns
battle cry
שיר לפול ווקר השחקן שמת בתאונה
קישורים מצורפים:
יש לי כמה.
אבל השיר שהכי רגיש אותי זה:
sia- breath me
שמעתי אותו כשהייתי בדיכאון ופשוט בכיתי..
אבל השיר שהכי רגיש אותי זה:
sia- breath me
שמעתי אותו כשהייתי בדיכאון ופשוט בכיתי..
my heart will go on - celine dion
yours to hold - skillet
yours to hold - skillet
באותו הנושא: