8 תשובות
יחסית כן.
מאוד
לא זה חם כמו שאני אלך עכשיו לים, אכנס למים ואשתזף, ברור שזה קר חח
כן
תלוי למה את קוראת קר..
יחסית לישראל זה קר
יחסית לסיביר זה מזג אוויר לצאת לים ולהשתזף
מאוד קר, גם ביום שמשי וגם בחורפי ובמיוחד חורפי הייתי ממליץ על 3 שכבות, 2 סוואצ'רים, מעיל, כפפות עבות וכובע צמר.
אנונימי