4 תשובות
אם יש לך פייסבוק מציעה לך להצטרף לקבוצה "שיח פמניסטי"
אני למדתי משם המון
אני למדתי משם המון
ההגדרה לשליטת נשים היא מטריארכיה...
פמיניזם במהותו כן דורש שוויון, ואני לא יודעת כמה קראת עליו שיצא לך להגיע למסקנה הזו. כנראה נתקלת בנשים מגזימות על גבול המיזאנדריות, אז אני מבינה למה נוצר הבלבול.
אם יש לך שאלות בנושא, מוזמנת לפנות אליי.
פמיניזם במהותו כן דורש שוויון, ואני לא יודעת כמה קראת עליו שיצא לך להגיע למסקנה הזו. כנראה נתקלת בנשים מגזימות על גבול המיזאנדריות, אז אני מבינה למה נוצר הבלבול.
אם יש לך שאלות בנושא, מוזמנת לפנות אליי.
כן זה בדיוק מה שזה אומר
שוויון בן המינים
שוויון בן המינים
זאת אמורה להיות המטרה
יש פשוט בנות שלוקחות את זה קיצוני והופכות את זה שבנות יותר שוות מגברים
יש פשוט בנות שלוקחות את זה קיצוני והופכות את זה שבנות יותר שוות מגברים
אנונימית
באותו הנושא: