6 תשובות
מעולה, אבל צריך לשמור גם על הגיוניות ו*שווין* מלא. ולא רק פמניזים אלא שיווין כללי, סוציאלזים
זה באמת סבבה אבל זה עובר גבולות
אני שמחה שיש כאן תשובות חיובית... יואו הייתי בטוחה שיתחילו לקלל אותי.
באמת שאני בשוק.
אשכרה נתתם לי תקווה שהבנים בישראל לא כאלה פרימיטיביים!
תלוי איזה יש פמיניזם שאתן רוצות שיוויון ואני מאה אחוז איתכן אבל יש פמניזם קשה יותר שזה שלא מורידיות שערות או חושבות שאנחנו הגברים צריכים לשרת אותן ואתם אני ממש ממש שונא!
שזה טוב אבל במידה מסויימת.
שזה אחלה ונחוץ אבל הקיצוניות של זה כל כך מפגרת ועושה שם רע לפמיניסטיות אחרות.