4 תשובות
לא חייב בדיוק 12
המספר 12 הוא מספר כללי, זה תלוי בקצב חילוף החומרים בגוף
יש אנשים שאצלם הקצב הזה מאוד איטי והם באמת צריכים לצום 12 שעות
לרופא אין דרך לדעת את קצת חילוף החומרים של המטופל אז הם נותנים את הפסר המקסימלי
בפועל לאנשים רבים יש קצב חילוף חומרים בינוני ואף מהיר
הסיבה למה צריך לחכות זה כי אחרי אוכל הגוף מפריש הורמונים המסייעים לעיקול אבל גם פוגעים באיזון ההורמונלי הרגיל שלנו, ולוקח זמן עד שתהליך העיקול נגמר וההורמונים שהופרשו מתנקים מהדם, אבל אצל אדם עם חילוף חומרים מהיר, זה יכול ליהיות גם תוך שעות בודדות
יש אנשים שאצלם הקצב הזה מאוד איטי והם באמת צריכים לצום 12 שעות
לרופא אין דרך לדעת את קצת חילוף החומרים של המטופל אז הם נותנים את הפסר המקסימלי
בפועל לאנשים רבים יש קצב חילוף חומרים בינוני ואף מהיר
הסיבה למה צריך לחכות זה כי אחרי אוכל הגוף מפריש הורמונים המסייעים לעיקול אבל גם פוגעים באיזון ההורמונלי הרגיל שלנו, ולוקח זמן עד שתהליך העיקול נגמר וההורמונים שהופרשו מתנקים מהדם, אבל אצל אדם עם חילוף חומרים מהיר, זה יכול ליהיות גם תוך שעות בודדות
11 שעות זה בסדר. אם תהיה בעיה היא תצא בבדיקה אפילו עם פחות מ 12 שעות. במקרה הכי גרוע יבקשו ממך להיבדק שוב. אבל כמו שנאמר קודם, 12 שעות זו סתם קביעה שרירותית.
גם 11 שעות זה בסדר.
בכל מקרה, אם את מרגישה קצת לחץ בנוגע לזה, את תמיד יכולה לציין זאת מול הרופא. אם תצטרכי לדחות את הבדיקה, הוא יאמר לך, למרות שאני די בטוחה שלא תצטרכי. תרגישי טוב.
בכל מקרה, אם את מרגישה קצת לחץ בנוגע לזה, את תמיד יכולה לציין זאת מול הרופא. אם תצטרכי לדחות את הבדיקה, הוא יאמר לך, למרות שאני די בטוחה שלא תצטרכי. תרגישי טוב.