4 תשובות
וכמה יחידות את?
בכר מקרה לא נורא, תבקשי מההורים שתהיה לך מורה פרטית
קודם כל זה לא גרוע, אם את למדת ועשית השתדלות את צריכה להיות גאה בעצמך!
מתמטיקה זה עניין של תרגול, ככל שמתרגלים יותר מצליחים יותר
תשתדלי לעשות כל יום תרגיל או שתיים מכל נושא שאת לומדת ותבואי רגועה ותאמיני בעצמך והכל יהיה בסדר
בהצלחה (:
65 + 64 = 129
129:2 = 64.5

יהיה לך 64.5 בציון.
זה יחסית לא הכי טוב...
נו?-_-
אני 62.
שמחה?
אנונימית