התחברות
הרשמה
מה דעתכם על המשפט "אילולא היו לנו בעיות בחיים היינו עוד סתם בית בובות."?
6 בדצמבר 2016, 17:15
משפטים
משפט
פתגמים
חיים
סטטוסים
תשובה אחת
יפה מאודד
L
Let it happen
באותו הנושא:
מה דעתכם על המשפט: אם החיים מביאים לך לימונים, תעשה מהם חשמל?
אם כל סטיפס היו יושבים בערב שישי סביב השולחן, על מה לדעתכם היינו מדברים?
"בחיים תעשו חיים כי מהחיים בחיים לא תצאו חיים" מה דעתכם על המשפט? (-;
מה דעתכם על המשפט:"האנשים שרוצים לחיות מתים ואנשים שלא רוצים נישארים בחיים"?
מה המשפט שמלווה אותכם בחיים? או מתאר אותכם/דעה שלכם/משהו שמאפיין אותכם/דרך חיים שלכם או סתם משפט שאתם אוהבים
אם היינו יודעים שכדור הארץ יתפוצץ מתישהו על איזה כוכב או דבר אחר היינו חיים לדעתכם?
זה נכון שאם אדם וחווה לא היו אוכלים מעץ הדעת היינו חיים בלי סוף?
האם המשפט מורכב או מחובר?-הייתי נוסע למסיבה אילולא לא ישנתי.
מה דעתכם על בית הבובות? ♥♥♥
תביאו משפטי אהבה יפים לפיסבוק, או סתם משפטים יפים על החיים
יש לכם משפטים (יפים, על החיים, כאלה כמו משפטי סטטוס) או סתם עובדות?