7 תשובות
מכירה ומשפט יפה.
חח מגניב (:
אני מכירה אותו והוא פשוט משפט יפה ונכון.:)
אהבתי *~*
משפט יפה;)
מעולה! אהבתי d:
באותו הנושא: