3 תשובות
לדעתי, אם את אוהבת אותו זה הכי חשוב =)
אני אומרת תקבלי אותו איך שהוא. יש כאלה שיש להם אופי ואין להם יופי, יש כאלה שיש להם יופי ואין להם אופי. ויש כאלה שיש להם אופי ויופי.
את רק צריכה להחליט אם החיצוניות ממש חשובה לך וזה מפריע לך אז תחתכי.
ואם לא - אז עוד יותר טוב.
את רק צריכה להחליט אם החיצוניות ממש חשובה לך וזה מפריע לך אז תחתכי.
ואם לא - אז עוד יותר טוב.
תפסיקי להסתכל רק על היופי... תסתכלי רק על האופי
באותו הנושא: