5 תשובות
לא תהיי לציידו
שואל השאלה:
בצו ראשון מתחילים עם בנות?
אנונימית
תגידי מה הקטע שלך? את מפחדת שמישהי תתחיל עם חבר שלך? תגידי מה היה כשיצא לעבוד נגיד? הצבא היא מסגרת לכל דבר כמו עבודה באזחות, כמו אוניברסיטה ותיכון. בכל הזדמנות בחיים יכולות נשים לנסות להתחיל איתו גם אם הוא סתם יצא לבר עם חברים שלו או הלך ברחוב אפילו איתך.

תפסיקי להיות כזאת חרדתית על שטויות את סתם לוחצת על עצמך בלב. אין מה להילחץ מהצו הראשון.
זה כולה צו ראשון. לא ביג דיל ושום דבר.

את עד כדי כך חסרת ביטחון ולא סומכת על חבר שלך שהוא יתחיל עם נשים אחרות? אז למה את איתו בידיוק אם אין לך אמון בו?
אנונימית
חח השאלה הרגה אותי