4 תשובות
כי אנחנו זוכרים את הרגעים הקשים יותר משאנחנו זוכרים את הרגעים הטובים. הרגעים הקשים נחקקים לנו בזכרון.
כי זה נכון. אף אחד לא באמת מראה את זה
המציאות לא תמיד נחמדה
כי קל להתלונן מאשר להעריך