4 תשובות
תיהי את :)
להבין שכולם אבל כולם בני אדם. גם את וגם מי שעף על עצמו. אז תחשבי תמיד שאין מה לעוף. כולם יצאו מאותו מקום ובסוף יחזרו למקום. כולם מפליצים ועושים פעולות מביכות ואת שווה בדיוק כמו כל אחד אחר.
לחשוב שאין מחר והיום זה היום האחרון שלך
זה שם פרופורציות
זה לוקח זמן להיות כזאת, פחות תחשבי על מה אנשים יגידו עליך ותחיי כאילו כל יום הוא היום האחרון שלך.
ובעיקר תהיי את :)
באותו הנושא: