3 תשובות
אני לא בטוחה אבל אני חושבת שכן
כן, זה חלק מתסמיני ההפרעה.
בדיוק, אבל זו בעיה הרבה יותר גדולה מרק לחשוב שאת לא מרגישה טוב כשאת בעצם כן מרגישה טוב. תקראי על זה קצת באינטרנט ותחליטי אם את צריכה עזרה או לא
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: