12 תשובות
20 בערך
31 חיסורים, לא הרבה כל כך.
וואטדפאק יש לי 35 הפרעות.
בערך לא הגעתי שבועיים אז משהו בסביבות ה50-60 חיסורים בשעות
30 ו12 מוצדקים.
אז 18.
4. אפס לא מוצדקים. אז תכנית 0 :)
חח מלא בערך במצטבר חודש לא הגעתי לבית ספר מתחילת שנה ואני לא מגזימה..
23 חיסורים בשעות
0 אני ילדה טובה.
איזה שבוע (לא רצוף)
25 :)