6 תשובות
כפיפות בטן
בטן סטטית
זה הרבה גורמים.

את צריכה לעשות תרגילים לשריפת שומן כמו למשל טמפוס הרים, ברכיים גבוהות, ספרינטים של עד 500 מטר, קפיצה מהירה בחבל.

ואז, אחרי תרגילי שריפת שומן את עושה תרגילי בטן כמו למשל בטן סטטית, כפיפות בטן רגילות, כפיפות בטן ב-X וכו'.

וכמובן תזונה ללא הרבה שומן כמו חזה עוף דל שומן, אורז מלא, ירקות מבושלים ולא מבושלים וכולי.
שואל השאלה:
אני רזה אין לי בטן כל כך שמנה.
אני רק רוצה שתהיה מחוטבת
ואני אוכלת מלא אורז ושומן:(
אנונימית
אז אם את רוצה יש לי המון קישורים לכל מיני סרטוני בטן טובים. הנה אחד שמכסה הכול, אבל אם בא לך תרגילים ספציפיים לבטן תחתונה, שרירי גב (יש שרירים בגב שהם גם חלק משרירי הבטן), בטן עליונה וכו' את מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי.

שואל השאלה:
תודה רבה לך :)
אנונימית
העונג הוא שלי!
באותו הנושא: