בדיקת נשיפה לליקובקטר - איך לנשוף נכון שלא יהיו טעויות בבדיקה? לנשוף חזק ישר או קודם לשאוף בפה סגור ואז לנשוף? אני חושש שלא כל האוויר ייצא ואז החידק ישאר בפנים והתוצאה תהיה לא אמינה זה יכול לקרות? אם האף סתום לא לעשות? אם חלק אוויר תקוע בפניםלא משבש בדיקה?