2 תשובות
כן.
ערכי נורמה של הבדיקה הם 0 עד 3.5, וכל תוצאה מעל 3.5 אומרת שהחיידק נוכח בקיבה שלך- במקרה שלך זה בהחלט בתוך הנורמה.
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית