4 תשובות
שואל השאלה:
לא רואים
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה!
ואיך כותבים גאווה ודעה קדומה?
(שם של ספר)
אנונימית
תנסי קישור. המערכת לא נותנת לכתוב פה ברוסית
את רואה גם בקישור שם שאת צריכה