4 תשובות
שואל השאלה:
לא רואים
לא רואים
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה!
ואיך כותבים גאווה ודעה קדומה?
(שם של ספר)
תודה רבה!
ואיך כותבים גאווה ודעה קדומה?
(שם של ספר)
אנונימית
תנסי קישור. המערכת לא נותנת לכתוב פה ברוסית
את רואה גם בקישור שם שאת צריכה
את רואה גם בקישור שם שאת צריכה
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: