התחברות
הרשמה
לא ישנתי מאתמול בצהריים, ואני לא עייף זה הגיוני?
5 בנובמבר 2016, 10:08
עייפות
שינה
2 תשובות
קרה לי פעם. כדאי אבל ללכת לישון. חוסר שינה פוגע בתפקוד המוח.
.
.Ori
חיובי.
ט
טבעונית269
באותו הנושא:
אתמול ישנתי צהריים, נרדמתי רק ב 3 ואני נורא עייפה!
נרדמתי בצהריים כי לא ישנתי אתמול, והיה לי חלום שבו אמרתי לידיד שלי שאני אוהב אותו, הוא קרא לי מגעיל ואז מלא קולות צחקו
אני בקושי ישנתי ואני עייפה מתה איך להיות יותר עירנית?
הגיוני שלא ישנתי *כל הלילה* לא ל10 דקות אפילו ואני לא מרגישה עייפה?
ישנתי טוב בלילה. למה אני עייף לקראת הצהריים?
ישנתי צהריים היום מ3 עד 5 ואני לא עייפה
היי עוד כמה שעות אני טסה ובנתיים אני רוצה לישון, הבעיה היא שאני לא מצליחה להרדם כי בצהריים ישנתי חצי שעה-שעה ועכשיו, אני לא מצליחה להרדם ואני קצת עייפה איך להרדם?
זה הגיוני שהיה לי עייפות רצינית בצהריים ובסוף לא ישנתי, ודווקא עכשיו בלילה קשה לי להרדם?
אם אני הולך לישון עכשיו מתי אני אמור לקום ביקיצה טבעית לא ישנתי מאתמול ב12 בצהריים. זה ממש חשוב לי
איך להירדם אם ישנתי צהריים ואני לא עייף ואני צריך לקום בבוקר ב-5?
אני נורא עייפה פיזית. ישנתי הרבה בגלל זה אבל אני עדיין עייפה ואני נוטלת ויטמינים אבל משום העיניים שלי עייפות וגם הגוף