10 תשובות
כן למה לא
ברור שכן

מה זה שווה להיות מאושר, אם אף אחד סביבך לא מאושר? ;-)
שואל השאלה:
כי אנשים שלא מוכנים לתת טיפה
אנונימי
כן, גם לאחרים
הייתי מבקשת בשביל החברה הכי טובה שלי שהיא תדע להשתמש בכוחות שיש לה כי היא פשוט מתעצלת והיא כל כך מדהימה
הייתי מבקשת בשביל עוד חברה שהיא תמצא אושר ושלווה בחיים שלה כי מאוד קשה לה
שואל השאלה:
כי יש אנשים שלא מוכנים לתת טיפה
אנונימי
שואל השאלה:
היית םמבקשים לאחרים את כל מה שהם רוצים כאילו אם הם היו רוצים ליהיות יותר יפים?
אנונימי
אני חושבת דאם לבן אדם יש מה להעניק ולתת, שיתן, זה יחזור לו בחזרה.
תמיד להיות נדיב כשיש לך, גם כשאין לך
הכל יחזור אלייך
דעתי בכל אופן
שואל השאלה:
אם מישהו היה רוצה ליהיות חתיך יפה הייתם עושים את זה בשבילו מבקשים?
אנונימי
הייתי מעצב את העולם בצורה שונה אז מן הסתם