3 תשובות
מה שנגמר נגמר.
ברור, אם אתם לא רוצים לנתק את הקשר אבל להיות רק ידידים ברור שזה אפשרי.
בעיקרון זה אפשרי אבל תזכרי שרוב הסיכויים ש לפחות לאחד הצדדים עדיין יהיו רגשות כלפי השני. אפשר להסתדר עם זה אבל זה דיי קשה