3 תשובות
למה פאדיחה? זה אוכל טעים ומשמין מאוד
ממתי נותנים אפילו לאוכל מגדר? "אוכל של בנים"
אני לא רואה בעיה בלאכול מול בנים המבורגר...
אני לא רואה בעיה בלאכול מול בנים המבורגר...
חושבת
"אוכל של בנים" - ממ מעניין, לא ידעתי שיש מאכל מותאם למין מסויים.
אני אוכלת המבורגר ליד אנשים וגם את צריכה לאכול מה שאת רוצה ואין שום סיבה להתבייש.
אני אוכלת המבורגר ליד אנשים וגם את צריכה לאכול מה שאת רוצה ואין שום סיבה להתבייש.
באותו הנושא: