3 תשובות
למה פאדיחה? זה אוכל טעים ומשמין מאוד
ממתי נותנים אפילו לאוכל מגדר? "אוכל של בנים"
אני לא רואה בעיה בלאכול מול בנים המבורגר...
חושבת
"אוכל של בנים" - ממ מעניין, לא ידעתי שיש מאכל מותאם למין מסויים.

אני אוכלת המבורגר ליד אנשים וגם את צריכה לאכול מה שאת רוצה ואין שום סיבה להתבייש.