5 תשובות
לא טיפשי ולא גאוני, בסדר.
הוא בכל הכל מעביר לי את הזמן.
לא הייתי קורא לזה גאוני, כי אין בזה שום דבר מהפכני, אבל די נחמדה.
אפליקציה סבירה
לא שמעתי על האפליקציה הזו עד עכשיו.
זה לא גאוני זה סתמי, כבר יש אפליקציות דומות בשוק, מה זה שווה לפתח עוד אחד כזו? אם אנשים באמת מורידים וזה עם כסף אז אחלה - לפחות משהו אחד יצא להם מזה.