התחברות
הרשמה
היי, לא הייתה לי אהבה כבר הרבה זמן, ואני כבר לא יודעת איך זה מרגיש, מה לעשות? אני רוצה לחוות אהבה
13 במאי 2012, 20:18
אהבה
יחסים
בנות
בני נוער
זמן
זוגיות
חברות
תשובה אחת
ואלה? תצאי תבלי תהניי
ה
הכ!2ש
באותו הנושא:
חמש דלתות: כסף, מזל, אהבה, אושר, בריאות במה אתם הייתם בוחרים?
הייתם מוותרים על אהבה בגלל מרחק?
באיזה גיל הייתה הנשיקה הראשונה שלכם מאהבה?
איזה כיתה אהבתם הכי הרבה (אני הכי אהבתי את כיתה ח) אני בכיתה י כרגע
חבר שלי רוצה שאני ישן אצלו ביום אהבה ואני לא יודעת מה לעשות, (בת 15)
אוופ בא לי אהבה ואני לבד, לא יודעת למה קשה לי להתחבר לאנשים?
זה מוזר שעבר חודשיים וחצי מאז הפרידה ושנינו עדיין לא התגברנו? הייתה לנו אהבה גדולה, נלחמנו הרבה על הקשר והיינו כמעט שנה
אני לא מבין למה הרבה פעמים בנים לא רוצים לצאת עם גבוהות (או בנות עם נמוכים), החברה לשעבר שלי הייתה מאוד גבוהה, והייתה לנו אהבה גדולה (שלצערי נהרסה), מה הקטע עם הגובה?
אני אוהבת מישהו ואני לא יודעת אם זה באמת אהבה או שזה קראש שיעבור
בנים, אם חברה שלכם הייתה מציירת לכם ציור ליום האהבה הייתם שמחים/ מרוצים?
אם הייתם מגלים שנשאר לכם פחות מחצי שנה לחיות ולא הספקתם להרגיש אהבה איך הייתם מגיבים?