תשובה אחת
המבנה של האטום בנוי ככה שבמרכז האטום יש גרעין שבו נמצאים פרוטונים וניוטרונים בעלי כוחות חשמליים ביניהם שמשאירים אותם סמוך לגרעין.
מסביב לגרעין יש אלקטרונים עם כוחות משיכה ביניהם ומכנים אותם בתור ענן אלקטרונים.
זאת פחות או יותר ההגדרה הבסיסית...
אנונימית