2 תשובות
אם אני לא טועה את נכנסת לדף של הקבוצה ושם את מסמנת שלא ישלח התראות
או שהגדרות של הפרטיות שלך.
יש שם חלק שלם על התראות.
או שהגדרות של הפרטיות שלך.
יש שם חלק שלם על התראות.
שואל השאלה:
תודה רבה (:
תודה רבה (:
באותו הנושא: