2 תשובות
אם אני לא טועה את נכנסת לדף של הקבוצה ושם את מסמנת שלא ישלח התראות
או שהגדרות של הפרטיות שלך.
יש שם חלק שלם על התראות.
שואל השאלה:
תודה רבה (:
באותו הנושא: