2 תשובות
לאייפון בכללי המצלמה יותר טובה היא יותר איכותית גם אם תשווה את המצלמה של האייפון 5s לגלקסי 7 האייפון יהיה יותר טוב וה-7 פלוס בכלל אם המצלמה הכפולה
אייפון 7, לחברה שלי יש והמצלמה שלו מעולה ולאמא שלי יש גלקסי אס 7 והמצלמה שלו פשוט זוועה אין לי מילה אחרת, היא בצבעים קרים, מטשטשת דברים כמו האפקטים הישנים באינסטגרם..
באותו הנושא: