8 תשובות
אני לא לומדת בראשון לציון אבל יש לי חברים מגימנסיה ריאלית וזה אחלה בית ספר ואם את לא מסתדרת עם הרבה ילדים יש בית ספר בשם טומשין שזה בית ספר פרטי, אחלה ילדים, קצת ערסים אבל אחלה. גם פרויקט הילה אחלה בית ספר אבל זה אקסטרני וזה מכיתה י'א אם אני לא טועה וזה יותר לילדים מתקשים. יש לי חברה שלמדה שם
חטיבת דורות/תיכון הגימנסיה הריאלית
שכחתי איזה אות מקיף
אחותי למדה שם כשהוא היה נראה נורא עוד, אבל הלימודים היו ברמה.
גם עכשיו הלימודים ברמה רק שממש שיפצו שם והכל יפה חדש ומשרדי.
רוב האנשים שם הם אנשים נחמדים.
אני לומדת במקיף אמירים, בחטיבת רבין.
כל הילדים שם חארות, בהפסקה אין סיכוי שלא יעיפו לך כדורגל בראש אם תצאי החוצה, בועטים, יחס נוראי לזיינקים, אין מנעול בשירותים, הדבר היחיד הטוב שם זה הרמה של מתמטיקה בכתת מופת.
וזהו.
אל תלכי בשום פנים ואופן לדורות, בית ספר מזעזע. התיכון הגימנסיה הריאלית הוא יחסית טוב.
תיכון העמית גם מעולה, גם החטיבה שלו אחרון הבילויים ממש טובה מבחינה לימודית וחברתית
זה פחות אן יותר מבחינת המרכז
במערב, יש את ראשונים שהוא סביר, וגם מקיף ח וט סבבה לגמרי..
זלמן ארן סבבה, וגם מיכה רייסר סביר.
רביבים גם טוב, ויש גם בנחלת את המעיין שזה אחלה בית ספר.
שואל השאלה:
שמעתי על מיכה רייסר ועל רביבים.. זה בית ספר טוב?
אנונימית
כן אני לומדת שם^
יש עליו סתם סטיגמות בגלל הרוזניקים והמנהלת הישנה אבל יש עכשיו מנהלת חדשה ממש נחמדה
אנונימית
שואל השאלה:
את יכולה לצאת מאנונימית שניה. אני רוצה לשלוח לך הודעה בפרטי
אנונימית
שואל השאלה:
אנה מנהלת שם עכשיו נכון?
אנונימית
היי גם אני לומדת שם
כן אנה המנהלת שם עכשיו
אבל כל המורות שם בנות 90+
אנונימית