13 תשובות
כן, זה כסף שהם עבדו בשבילו
בטח
כן, אני תמיד מחזירה.
כן תמיד.
מה? לא אלה אחים שלי! אני לא חושבת שהאחים שלי היו נותנים לי בכלל להחזיר להם..
אנונימית
ברור שאני מחזירה...
לפעמים הרוב כן
כן, כמובן.
אח שלי מרוויח מלא אז כשאני לווה ממנו הוא שוכח מזה ולא בא לי ממש להחזיר כי כאילו הוא לא ממש צריך את זה