8 תשובות
לא בקטע של זלזלול אני מבינה אותך...
אני מירושלים...
אני גם ככה מפחדת אבל פשוט מה שאני עושה זה שמה מוזיקה שאני אוהבת ומדברת בטחפון עם חברה וזה מריגע
שואל השאלה:
אני מפחדת גם על ההורים ואני נועלת למעלה ואני כאילו השבוע חלמתי סיוט שהייתי בשלושה פיגועים אני כאילו ילדה אני כולה בת 13 ואני קמתי באמצע הלילה והתחלתי לצרוח ולבכות ואני כאילו ממש מפחדת כל רעש קאן אני מתה מפחד
אנונימית
אני גם דיי מפחדת
הייתי בפיגוע שהיה בירושלים בגבעת התחמושת.
פעם ראשונה שהייתי במצב כזה, אבל ניסיתי לא להיכנס לפאניקה, יש שוטרים ויש את מגב. וצריך להבין שיש מי שמגן עלינו. עם כל הפחד שיש. אי אפשר לעצור את החיים
אני מבינה אותך
את יכולה לפנות אליי בפרטי
גם אני בת 13 אנסה לעזור לך אם את רוצה
שואל השאלה:
יש לי אפס פרחים אני לא יודעת איך מקבלים אותם גם...
אנונימית
שואל השאלה:
אה הבנתי רגע אני יבקש מאנשים לשלוח לי פרחים שלחו לי גם (:
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה... אני באמת מעריכה את זה שאנשים שמים עלי באתר הזה
אנונימית
באותו הנושא: