3 תשובות
אפשר לא ניסיתי יכול להיות כי הענב קשה יותר אז נראלי שכן
שואל השאלה:
ואני יודעת שאין כזה דבר נקודת קיפאון אבל מה מתאים בהסתמך לכך שלמשל אני רוצה להפריד את המים שבתפוז משאר חלקי התפוז, בעזרת כך שאני מקפיאה את התפוז ורק אז מתאפשר לי להפריד ( כי המים הופכים לגבשי קרח...) אז על איזה תכונה הפרדה זה מדבר?
ואני יודעת שאין כזה דבר נקודת קיפאון אבל מה מתאים בהסתמך לכך שלמשל אני רוצה להפריד את המים שבתפוז משאר חלקי התפוז, בעזרת כך שאני מקפיאה את התפוז ורק אז מתאפשר לי להפריד ( כי המים הופכים לגבשי קרח...) אז על איזה תכונה הפרדה זה מדבר?
אנונימית
שואל השאלה:
אם מקפיאים ענב אז אפשר להפריד אותו מהמים משאר חלקי הענב. קראתי על זה אבל אני לא יודעת על איזה תכונת הפרדה זה מסתמך. ונדבר היחידי שאני חושבת להגיוני זה נקודת קיפאון ( שאני אפילו לא יודעת אם יש דבר כזה ).
אם מקפיאים ענב אז אפשר להפריד אותו מהמים משאר חלקי הענב. קראתי על זה אבל אני לא יודעת על איזה תכונת הפרדה זה מסתמך. ונדבר היחידי שאני חושבת להגיוני זה נקודת קיפאון ( שאני אפילו לא יודעת אם יש דבר כזה ).
אנונימית
באותו הנושא: