4 תשובות
כן ויש לוקרים בדרך כלל
יש חדרים גדולים עם הרבה מיטות ואז כן, ישנים עם אנשים זרים.
אני מניח שיש גם חדרים קטנים אבל יותר יקרים, שאפשר להישאר לבד, אבל בטח צריך לברר בכל מקום מראש.
כן. יצא לי בymca ביו-יורק לישון במיטת קומותיים עם מישהו זר לגמרי. משכירים לפעמים מיטה, ולא חדר.
כן זה בהחלט נפוץ להיות עם עוד אנשים בחדר משותף כדי לחתוך במחיר
באותו הנושא: