2 תשובות
פתרון?
תקנה מיטה סטנדרטית אני מניח...
תקנה מיטה סטנדרטית אני מניח...
ומה הבעיה במיטת קומותיים? כול עוד אתה בגודל של המיטה, לא רואה בעיה, אלא אם כן זה מפריע לך- אם זה לא נוח לך.. היום כולם קונים מיטה זוגית ומתייחסים לזה כאילו שזו פאדיחה לישון במיטת נוער.. לא רואה שום בעיה כל עוד זה נוח..
באותו הנושא: