5 תשובות
אין מה לעשות, קדימה לבית ספר
לאף אחד אין, הולכים בכל זאת.
תזייף שכואב לך הגרון
תגיד שהוא שורף לך ותדבר בקול צרוד
ותגיד גם שהבטן שלך כואבת לך ושאתה רוצה להקיא
ואז תשלים את החומר שהפסדת
להשלים עם המצב חח
אל תלך תשאר בבית
או שתנבע חירושלים או לקניון במקום