5 תשובות
תעשי את הבגרות בהיסטוריה היום ותבואי לבית ספר ב2...
סתם, לכי לבצפר, זה מאוד חשוב. אל תעשי טעויות שאחרים עושים.
אם לא מתחשק לך תגידי לאמא שלך שאת עייפה ואת לא חושבת שתצליחי להתרכז
או שתעשי מה שהאנונימי כתב, או שאם את באמת ממש מותשת תגידי כמו שאמרו כאן שאת באמת עייפה ושכל הימים האלו הקפדת ללכת ושאת מותשת ושאין לך כוח והיה מאוד עוזר לך יום אחד, חד פעמי להישאר בבית. זה סוף שנה כבר לא לומדים.
תחליטי איזה אחד מהם לבחור, זה תלוי כמה את באמת מותשת, אם זה קצת תלכי אבל יש ימים שממש קשה אז זה לא מזיק.

בלי שום
אנונימית
כשלי תמיד אין כוח ללכת אני חושבת לעצמי, "וואי בהפסקות ממש כיף" או "זה רק כמה שעות ואז חוזרים הביתה". וזהו וזה די מרגיע.
תאזרי כוח, את חייבת ללכת לבית הספר. גם ככה לא נשאר הרבה ימים עד לסוף הלימודים.
אנונימי
תאמרי לאמא שאת קצתע ייפה ומעדיפה להשאר היום בבית כי גם אם תלכי לבית הספר את לא חושבת שזה יועיל.