3 תשובות
יש שם בבולגריה הייתי וממש אהבתי תיקחי את השוקולטה!
הלכתי לאיזה קניון והוא היה סניף כזה לא בתוך אלה ליד
הלכתי לאיזה קניון והוא היה סניף כזה לא בתוך אלה ליד
אם כן בואי פרטי חח
יש שם
באותו הנושא: