4 תשובות
כי החברות יראו שפחות אנשים קונים ואוכלים אז ייצרו פחות.
טבעונית גאה!
טבעונית גאה!
פחות אנשים שאוכלים בשר= פחות ביקוש בשר = פחות חיות הופכות לסטייק טעים.
פחות אנשים משלמים כסף לאנשים שרוצחים חיות, אז הם מפסידים כסף וסוגרים את העסק/מתחילים לייצר מוצרים מהצומח.
פחות אנשים משלמים כסף, פחות צריך לרצוח.
פחות אנשים משלמים כסף, פחות צריך לרצוח.
על מנת שייצרו בשר,
רוצחים בעל חיים.
אם אנשים לא יקנו בשר,
לא ירצחו בעלי חיים בשביל הבשר שלהם.
:)
רוצחים בעל חיים.
אם אנשים לא יקנו בשר,
לא ירצחו בעלי חיים בשביל הבשר שלהם.
:)
באותו הנושא: