4 תשובות
כי החברות יראו שפחות אנשים קונים ואוכלים אז ייצרו פחות.
טבעונית גאה!
פחות אנשים שאוכלים בשר= פחות ביקוש בשר = פחות חיות הופכות לסטייק טעים.
פחות אנשים משלמים כסף לאנשים שרוצחים חיות, אז הם מפסידים כסף וסוגרים את העסק/מתחילים לייצר מוצרים מהצומח.
פחות אנשים משלמים כסף, פחות צריך לרצוח.
על מנת שייצרו בשר,
רוצחים בעל חיים.

אם אנשים לא יקנו בשר,
לא ירצחו בעלי חיים בשביל הבשר שלהם.

:)