3 תשובות
אותו דבר.
שלום רב,

הינני מבין שאלתך וּתשובתי אליה הינה זהו אותו קורס אני זוכר כשהייתי כיתה ט' המורים בוחרים 3 - 2 תלמידים שיכנסו לקורס הזה ויש מחויבות רבה להגיע ולא לפספס יום במידה והינך מפספסת את צריכה להשלים המתלמדים לומדים שם הכל הנשמה ואפילו מכניסים אותם למשמרת לילה באמבולנסים ואפילו עד לשעה 2 לפנות בוקר משמרות בגיל הזה במד"א דבר מומלץ במידה והינך עולה לכיתה ט' בקשי מחנכך שהינך רוצה להיות בפרויקט של מד"א כי הינך מגלה היתעניינות בעיניין זה כך הגידי למחנך וּראי כי יבחר בך לפרויקט זה.

במידה ותרצי לשוחח איתי בכל נושא בו תרצי לדון הינך יכולה לפנות אליי, וכמוך כולם.

תודה!
לא זה לא אותו הקורס
מדא עכשיו עןשים קורס חדש (קורס ט') שהוא נמשך שנה.
הקורס כולל בתוכו גם תרומה לקהילה וגם חומר עיוני+מעשי.