12 תשובות
את כמעט ממוצעת. זה לא ממש משנה (מניסיון, דודה שלי יותר נמוכה ממך והיא יפהפייה)
כ 15% מנשות העולם בגילך הן בגובה שלך. זה די הרבה לא?
שואל השאלה:
מאיפה הנתון?
מאיפה הנתון?
אנונימית
ארגון הבריאות העולמי
http://www.health.gov.il/subjects/kidsandmatures/documents/g-height-age-5-19.pdf
http://www.health.gov.il/subjects/kidsandmatures/documents/g-height-age-5-19.pdf
אנונימי
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
1.58 זה מאוד נמוך.
אבל שמעתי שיש שיטות לגביהה אצל רופאים.
תבררי.
אבל שמעתי שיש שיטות לגביהה אצל רופאים.
תבררי.
שואל השאלה:
תגובה מיותרת
תגובה מיותרת
אנונימית
מה מיותר בזה בדיוק?
שואל השאלה:
אל תפני משתמשים לרופאים אם אין צורך
אל תפני משתמשים לרופאים אם אין צורך
אנונימית
נתתי לך *אופציה* לא אמרתי לך לכי עכשיו דחוף לרופא.
אם את מרוצה מהגובה שלך אז מעולה.
ושאלת:" אז אני גבוהה או נמוכה?
עניתי לך שאת נמוכה.
יותר תגובה יותר תגובתית מזו, אין.
אם את מרוצה מהגובה שלך אז מעולה.
ושאלת:" אז אני גבוהה או נמוכה?
עניתי לך שאת נמוכה.
יותר תגובה יותר תגובתית מזו, אין.
מה הקטע של אנשים לא לקבל דעות ג'יזס תעזור לי.
שואל השאלה:
בסדר. לא צריך לריב
בסדר. לא צריך לריב
אנונימית
באותו הנושא: