16 תשובות
גינס משופשף עם קרעים (אם מותר לכם קרעים)
חולצה לבנה
ושרשרת חמודה
שואל השאלה:
אסור קרעים:(
היי, גם אני עולה לכיתה ז';)

קודם כל זה תלוי מה הגזרה שלך ומה הכי יחמיא לך

אני חושבת שנעלי סניקרס או סטאנסמית', ג'ינס בויפרנד כחול ארוך עם קרעים וחולצת טריקו לבנה (הכי כיף להתחיל את היופ הראשון בלבן) או מחולצה לבנה של הודיס (שלא תהיה חושפנית מדיי כי זה לא יעשה רושם טוב בעיניי המורים)

אני אוהבת להשלים את המראה עם תכשיטים מנימליסטים- עגילים צמודים או נופלים דקים כאלה, או שרשרת עדינה (שיהיו מזהב לבן או מגולד)

לזה הכי מתאים בשיער, לדעתי, קוקו בלוף (זה מתאים גם למי שיש לה שיער חלק וגם למי שיש לה שיער מתולתל, כמו שלי)

תהני ותשחקי אותה;)
אנונימית
אני לובשת חולצה לבנה של בית ספר
מכנסיים קצרים מברנדי מלוויל
אדידס סופרסטאר
צ'וקר, כמה טבעות, צמיד ואולי שרשרת
ובשיער קוקו שקר
ג'ינס משובץ אדום שחור כזה עם ריצ'רצ'ים, כפפות רשת עד המרפקים, חולצה של korn, ואת הצמיד קוצים שלי שאני לא יוצאת בלעדיו לשום מקום, ומגפי דר מרטינז
שואל השאלה:
מה דעתכם ליום הראשון גינס כחול או שחור ( בלי קרעים)
תלוי עם איזו חולצה ונעליים, ומה הגזרה
זה מעולה
שואל השאלה:
חולצה לבנה נעלי סינקרס או שחור או כחול כהה גזרה גבוהה והחולצה בפתח עגול שיער ממש דק וחלק
כחול
ג'ינס שאת אוהבת חולצה לבנה וסניקרס.
לגבי תכשיטים הייתי הולכת על משהו עדין.
הכי פשוט הכי יפה :)
שואל השאלה:
הייתם הולכים על צוקר?
וגם יום לפני תחילת הלימודים יש לנו יום הכירות צריך ללבוש חולצה לבנה גינס ארוך וכל זה אני ממש רוצה לגוון יש רעיונות
אפשר גם ללבוש גינס ירוק וחולצה לבנה/ ההפך
אני עולה לכיתה ט' ואני הייתי ממליצה על חולצה לבנה גינס שחור (אני צא רוצה להולך אותך שולל או משהו אבל ביום הראשון לא יגידו לך כלום אם תבואי על קרעים במשך השנה לאף אחד לא ממש אכפת גם ככה אצלנו זה גם בתקנון ואסור שןרטים ואף אחת לא מקשיבה לזה ולא אומרים לנו כלום אבל זו בחירה שלך) ותנעלי אולסטאר או סניקרס אחרות אני אישית אוהבת מאוד אולסטר
מכנס מברנדי מלווים חולצה מברנדי מלוויל סטןסמית' טבעות וצ'וקר
יש לי לבוש חופשי אז נראלי שחצאית כפתורים חומה מברנדי וחולצה לבנה של הביטלס/פינק פלויד עם צ'וקר קטיפה שחור בלי תליון ונעליי נייק אייר לבנות