7 תשובות
כן ממש סבבה
עדיף חח
כן, אפילו עדיף לשתות בלי סוכר!
זה הרבה יותר בריא
כן
בסדר ברור שכן, וגם זה יהיה די מתוק כי הפירות האלו מתוקים בטבעי
כן אבל תלוי כמה