9 תשובות
בכלל לא
מה פאדיחה בזה?
ממש לא.
זה לא פדיחות ומזל טוב
לא, זה סבבה לגמרי.

מזל טוב
ממש לא!
זה זמן משפחתי, תמיד טוב
מה פדיחה בזה?-,
ממש לא פאדיחה... אין בזה שום בעיה...
ההורים שלך ישמחו לבלות איתך ביום הולדת.
תצאי גם עם הורים וגם עם חברים...
בכלל לא, אני גם הולכת עם המשפחה שלי למסעדןת
איפה זה פדיחה