9 תשובות
בכלל לא
מה פאדיחה בזה?
מה פאדיחה בזה?
ממש לא.
זה לא פדיחות ומזל טוב
לא, זה סבבה לגמרי.
מזל טוב
מזל טוב
ממש לא!
זה זמן משפחתי, תמיד טוב
מה פדיחה בזה?-,
זה זמן משפחתי, תמיד טוב
מה פדיחה בזה?-,
ממש לא פאדיחה... אין בזה שום בעיה...
ההורים שלך ישמחו לבלות איתך ביום הולדת.
תצאי גם עם הורים וגם עם חברים...
ההורים שלך ישמחו לבלות איתך ביום הולדת.
תצאי גם עם הורים וגם עם חברים...
בכלל לא, אני גם הולכת עם המשפחה שלי למסעדןת
איפה זה פדיחה
לא
באותו הנושא: