14 תשובות
לא:)
לא (:
לא!
לא כזה
לא חח
לא:)
גם אני הולכת עם ההורים שלי לסופר ואני בת 14
גם אני הולכת עם ההורים שלי לסופר ואני בת 14
לא זה סופר מה מפדח בזה?! באים וקונים כול העולם עושה אתזה
לא ברור שלא אין מה להתבייש בהורים
ממש לא:-)
למרות שאם אני אראה מישהו שאני מכירה עם ההורים בסופר, זה ממש לא פאדיחה לפי דעתי ואני לא אחשוב עליו כלום, משום מה כשזה מגיע אליי אני גם מתפאדחת. (למרות שזו לא פאדיחה)
לא (: אני תמיד עוזרת להורים שלי!
חח מה פתאום? (:
באותו הנושא: