6 תשובות
שמעי.. גם אם תשברי ביצה לתוך כוס ותשתי זה בסדר גמור...
כן זה בסדר
אני לא חושבת שכדאי לך מסיבה בריאותית.
אם שמעת וגם אם לא, יש סיכון גדול בלאכול ביצים עקב הסלמונלה
כן.
Aro
שואל השאלה:
תודה לעונים!
אנונימית
כאילו את עושה ביצה קשה והיא עוד רקה אז היא עדיין לא מוכנה ותבשלי עוד