13 תשובות
איזה מטומטמת את אחרכך תחזרי לאכול רגיל ותשמיני מהר יותר רעיון דפוק
500 קלוריות לשבוע!?
ליום צריך איזה 1600!
ממש לא.
לא יעזור לך זה לא מספיק לא בריא פשוט לא
את אולי תרדי קצת בהתחלה אבל אז זה יתקע וכשתנסי לחזור לאכול רגיל תעלי הכל ישר ויותר מזה
רק תזונה בריאה וספורט
שואל השאלה:
למה כני יעלה יותר מזה?
אנונימית
תקשיבי לי
לפני שבוע עשיתי דיאטת כאסח של 500 קלוריות ביום.
הרגשתי פשוט נורא
ביום השישי התעלפתי.
הורדתי 3 וחצי קילו בשבוע הזה.
זה היה נוראי
אל תיכנסי לזה, בבקשה ממך!
אם הייתי ממשיכה את זה עוד אני בטוחה שהייתי כבר נשארת בבית חולים לכמה ימים.
מה שאני מציעה לך לעשות זה להפחית 500 קלוריות מכמות הקלוריות שאת צריכה לאכול
ואם את רוצה מדי פעם לעשות ספורט.
זו תיהיה דיאטה טובה ובריאה.
אל תסבלי כמו שאני סבלתי.
את יכולה לרדת ככה יפה.
בהצלחה:)
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני חייבת לרדת מהר במישקל... אני לא יעלה אחר כך פי שתיים? גם אם אני יעשה ספורט ויאכל בריא אחרי הדיאטה?
אנונימית
תאכלי 1500 קלוריות, את רוצה להרעיב את עצמך?
שואל השאלה:
לא אכפת לי להרעיב את עצמי
אנונימית
אם תאכלי 500 קלוריות ביום את תרזי אבל לטווח הקצר. לא לטווח הארוך.
יהיה לך נזק מטבולי (מה שיוביל להשמנה לטווח ארוך), סביר להניח שתתעלפי כמה פעמים ותרגישי מזעזע.
זה יכול לפגוע במחזור, בלב, ובכל המערכות הפנימיות בעצם
שואל השאלה:
אבל איך זה הגיוני שאני יעלה כפול שתיים?
ברגע שאני ירד שלוש קילו אני יאכל תפריט בריא ומסודר ויעשה ספורט, זה יהיה בסדר?
אנונימית
השינוי הענק הזה יעשה לך בעיות בקיבה, מע' העיכול
לא כדאי, תפסיקי
את תשמיני פי 2
שואל השאלה:
איך אני ישמין פי שתיים?
אנונימית
לאכול 500 קלוריות ביום רק לשבוע אחד זה נראה לי בסדר גמור. ואת תרדי הרבה.
חשוב רק לעשות ספורט אירובי ולשרוף קלוריות, ועוד יותר חשוב לעשות אנ-אירובי, ולאכול חלבונים אחרי האימון. אם לא תעשי את זה, הגוף יוריד קודם כל מה שהוא יכול מהשרירים, ורק אחר כך מהשומן.
תעשי את זה שבוע-שבועיים ואת אמורה לרזות המון. אבל אל תעשי את זה ליותר זמן, כי זה מסוכן. אחרי זה, תעשי לך תפריט בריא ומאוזן. תיעזרי באינטרנט ואם צריך אז גם במומחים.
בהצלחה :)