17 תשובות
משחה לכוויות לא תעזור לכתמי אקנה מניסיון^
כתמים מאקנה? או חורים?
כתמים מאקנה? או חורים?
אנונימית
שואל השאלה:
חורים
חורים
אנונימית
רט אויט 0.05%
משחה מעולה לצלקות אקנה, תוך חודש תראי תוצאות.
משחה מעולה לצלקות אקנה, תוך חודש תראי תוצאות.
אני גם משתמשת ברט אויט עם קצת סבלנות זה יעזור
זה עוזר גם לכתמים אדומים כאלו? ^
אנונימית
שואל השאלה:
אם עדיין יש לי אקנה אני יכולה לשים את המשחה?
ואיפה קונים אותה?
אם עדיין יש לי אקנה אני יכולה לשים את המשחה?
ואיפה קונים אותה?
אנונימית
וצריך מרשם רופא בשביל זה או שאפשר לקנות על דעת עצמך?
אנונימית
רט אויט עוזרת להעלים כתמי אקנה (הנקודות אדומות/חומות) וצלקות (החורים). משחה מצויינת, צריך מרשם.
אפשר לשים אותה גם על פצעי בגרות אבל אני ממליצה על זינדקלין/אקנתרים.
אפשר לשים אותה גם על פצעי בגרות אבל אני ממליצה על זינדקלין/אקנתרים.
שואל השאלה:
מה עושות המשחות האחרות שהמלצת עליהן?
מה עושות המשחות האחרות שהמלצת עליהן?
אנונימית
המשחות זינדקלין (ג'ל)/אקנתרים (תמיסה אנטיביוטית) הן משחות נגד אקנה.
אם יש לך פצעי בגרות, הם ידאגו להעלים אותם מהר.
אם יש לך פצעי בגרות, הם ידאגו להעלים אותם מהר.
ראשית חשוב לדעת בוודאות אםזה בן או בת כדי לדעת את סוג העור והמשחה ואז אני ישלח?
אנונימי
את יכולה לעשות מסכת אלוורה פשוט לקחת אלוורה ולימרוח אותה על הפנים
הקישור ששלחתי לך הוא של קוסמטיקאית מצויינת תוכלי ליצור איתה קשר ולהגיע לטיפול שעל הפעם הראשונה יעזור לך ולא תיתצטרכי משחות
היא תותחית תדפדפי בעבודת שלה
הקישור ששלחתי לך הוא של קוסמטיקאית מצויינת תוכלי ליצור איתה קשר ולהגיע לטיפול שעל הפעם הראשונה יעזור לך ולא תיתצטרכי משחות
היא תותחית תדפדפי בעבודת שלה
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
הי, אני בת.
והמשחות שהמליצו מעלי דורשות מרשם?
פשוט תור לרופא עור זה לוקח שנים
יש לי רק לעוד חודשיים
הי, אני בת.
והמשחות שהמליצו מעלי דורשות מרשם?
פשוט תור לרופא עור זה לוקח שנים
יש לי רק לעוד חודשיים
אנונימית
אני לא בטוחה אבל חושבת שכן, אם אני לא טועה את יכולה לקחת את המרשם מרופא המשפחה.
תשימי אלוורה או קרם אלוורה עדיף אלוורה טבעית בלי כימיקלים מהבית.
כל כמה שעות, אם הלכת לקוסמטיקאית כנראה שזה נבע מהטיפול שלה..
חלק מהאנשים לא מתאים לקוסמטיקאית אלא לרופאת עור.
בהצלחה לך!
אם אהבת אשמח לפרח כי אני רק התחלתי :)
כל כמה שעות, אם הלכת לקוסמטיקאית כנראה שזה נבע מהטיפול שלה..
חלק מהאנשים לא מתאים לקוסמטיקאית אלא לרופאת עור.
בהצלחה לך!
אם אהבת אשמח לפרח כי אני רק התחלתי :)
כן צריך אליהם מרשם
ביפנטן :)
באותו הנושא: